4 týdny
Původní návrhy loga narazily na několik problémů, které zpočátku bránily jeho finálnímu schválení. Klientovi se nezdála první verze příliš moderní a chyběl mu výraznější kontrast mezi textem a symbolem květiny. Navíc původní barevné schéma nebylo plně optimalizované pro různé podklady, což vedlo k potřebě úprav kontrastu a přepracování designu. Dalším problémem bylo, že písmo “Loriien” působilo v prvním návrhu příliš jednoduše, a tak jsme museli experimentovat s texturovaným stylem, aby lépe zapadlo do celkového konceptu. Komunikace s klientem byla intenzivní, ale díky několika kolům úprav jsme dosáhli výsledku, který plně vyhovoval jeho představám a zohlednil všechny technické požadavky.
Abychom vyřešili problémy s původním návrhem, přistoupili jsme k několika klíčovým změnám. Nejprve jsme provedli důkladnou revizi barevného schématu – upravili jsme kontrast mezi květinovým symbolem a pozadím tak, aby byl lépe viditelný na různých podkladech, včetně tmavých i světlých povrchů. Dále jsme přepracovali písmo “Loriien” a přidali mu texturovaný efekt, který dodal logu modernější a originálnější vzhled, aniž by ztratilo čitelnost.
Klient byl nadšen z finálního designu loga “Loriien Coffeeshop”, které dokonale vystihlo charakter jeho podniku. Barevná kombinace s dominantní květinou v kruhu evokovala přírodu a klid, což bylo v souladu s filozofií coffeeshopu jako místa pro odpočinek. Logo bylo vysoce oceněno nejen za estetiku, ale i za jeho univerzálnost – fungovalo skvěle jak na digitálních médiích, tak na tiskovinách. Spolupráce s klientem probíhala plynule, díky čemuž jsme dokázali rychle reagovat na jeho připomínky a zajistit, že logo odpovídá všem jeho očekáváním. Klient také ocenil, že jsme mu poskytli manuál pro správné použití loga, což mu usnadnilo jeho začlenění do firemní identity.
Máte podobný projekt? Kontaktujte nás a probereme, jak vám můžeme pomoci.
Kontaktujte nás